8/13/2013

Predsednik opštine Obrenovac na doručku sa volonterima

Predsednik Gradske opštine Obrenovac Miroslav Čučković ugostio je na doručku volontere koji učestvuju na međunarodnom volonterskom kampu u Obrenovcu u organizaciji grupe ”Mladi 11500”, a uz podršku Kancelarije za mlade opštine Obrenovac i Mladih istraživala Srbije.

Volonteri iz šest zemalja došli su u Obrenovac kako bi promovisali volonterstvo.
Predsednik opštine Obrenovac Miroslav Čučković izrazio je zadovoljstvo što je Obrenovac domaćin volonterima iz celog sveta.

- Jako sam srećan što smo domaćini ovim sjajnim ljudima iz inostranstva i sjajnim studentima pre svega. Ovde su volonteri iz šest zemalja, dosta njih je došlo iz dalekog Japana, Južne Koreje i Tajvana i svi su oni po prvi put u Srbiji. Nadam se da će odavde poneti odlične uspomene i prijateljstva za ceo život. Kao pragmatičan čovek zamolio sam ih da ako ikada budu u prilici da budu na rukovodećim mestima u velikim stranim kompanijama i budu donosili strateške odluke, da se vrate jednog dana i investiraju u Obrenovac jer sam siguran da će im ostati u odličnom sećanju - kazao je Čučković.

Volonterka iz Španije Ana Oliva Sančez rekla je da je zadovoljna smeštajem i hranom u kampu.
- Danas smo imali prilike da probamo klasičan doručak ovde kod vas u Srbiji. Jeli smo burek i pite sa mesom i sirom. Moram da kažem da je hrana drugačija nego kod nas u Španiji, ali da smo zaista zadovoljni i veoma nam se dopada. Ja sam prvi put ovde i oduševljena sam. Pre dolaska u Obrenovac provela sam dva dana u Beogradu i grad je zaista prelep i pun lepih i nasmejanih ljudi - prenela je utiske Ana Oliva Sančez.

Nema komentara: